olympeion.nsx.pl

Reklama

Najnowsze artykuły:

Koncern PSA oferował silnik oznaczony kodem DV6 silnik 1.6 HDi, który jako 1.6 TDCi (DLD-416) pracował w Fordach, 1.6D (D4164T) w Volvo, a 1.6D (W16) w Mini. Na tym nie kończy się występowanie ...

Silnik 1.6 HDi występował również w jego poprzedniku – modelu 307, który za sprawą szwankującej elektryki uchodzi za awaryjny model. Podczas tworzenia 308 inżynierowie odrobili pracę domową i ...

Silniki 1.6 l HDi FAP 112 KM, połączone z manualną skrzynią biegów, będą nadal dostępne bez systemu Stop&Start, przede wszystkim w nowej ofercie modelu 3008: 3008 1.6 l HDi 112 KM, BVM6: 130 g/km CO2 ...

Pod koniec lat 90. zadebiutował jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy w historii diesel o niedużej pojemności. Mowa o niezwykle udanym 2.0 HDi, którego kolejne ewolucje przetrwały już ponad 20 lat.

Silnik 2.0 HDi to najdłużej oferowana konstrukcja koncernu PSA z bezpośrednim wtryskiem paliwa common rail. Jest nie tylko najbardziej popularny w gamie motorów HDi, lecz także najmniej awaryjny. Z ...

Prace nad małym dieslem 1.4 HDI rozpoczęły się w koncernie PSA już pod koniec lat 90. XX wieku. Miał on zastąpić montowanego w najmniejszych modelach wolnossącego diesla 1.5. Silnik był gotowy pod ...

Historia jednostki 2.0 HDi sięga końca lat 90. XX w. Motor o oznaczeniu DW10ATED rozwijający moc 109 KM zadebiutował w lipcu 1998 r. pod maską Peugeota 406, a kilka miesięcy później trafił do Xantii ...

Gamę silników kompaktowego C4 pierwszej generacji tworzyły benzynowe jednostki 1.4 (88 KM), 1.6 (110, 120 i 150 KM), 2.0 (136 i 180 KM) oraz diesle 1.6 (90 i 109 KM) i 2.0 (136 i 140 KM). Szczególnie ...

Koncern PSA jest uznanym w świecie specjalistą w dziedzinie produkcji udanych i bardzo wytrzymałych silników Diesla. Zaprezentowana w 1999 rodzina HDi wykorzystująca wtrysk bezpośredni common-rail, ...

olympeion.nsx.pl | Bitcoin | Bank

Copyright © 2025. All Rights Reserved.