Najnowsze artykuły:
Pierwsze miejsce w rankingu infolinii bankowych jest potwierdzeniem zmian w obsłudze klienta, które zachodzą w PKO Banku Polskim. Lider zdobył w badaniu obejmującym kontakt telefoniczny i mailowy aż ...
UOKiK zobowiązał Bank Pekao do wypłaty odszkodowań klientom za nieterminowe rozpatrywanie reklamacji w latach 2021–2023. Rekompensaty sięgną nawet 2,5 tys. zł, a bank zarezerwował na ten cel ok. 100 m ...
Credit Agricole i Eurobank to banki, które w ciągu ostatniego półrocza w największym stopniu ulepszyły swoje infolinie. Pierwszy z nich dołączył do stałej czołówki banków z najlepszą infolinią, w ...
Zgłoszenia z całej Polski zaczęły spływać w sobotę w okolicach godz. 10.00. W serwisie raportującym awarie DownDetector w godzinę pojawiło się ponad 5 tys. zgłoszeń. Klienci banku skarżyli się również ...